Electrolux ZUSG 3000 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZUSG 3000 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anita K 22-02-2011
Geschreven voor: Electrolux ZUSG 3000 zwart

Nu een klein jaar in bezit, maakt amper lawaai, veel minder dan gangbare stofzuigers en zuigkracht hoef je er niet op in te leveren. Veel snoerlengte is super,Ik kan mn hele kamer door vanuit 1 stopcontact!! Slang is relatief lang en soepel maakt 'm wendbaarder. Alleen het zuigmondje van het hulpstuk, als die op de handgreep geplaatst word, dan voelt de hoek waaronder je zuigt een beetje vreemd, buiging in handvat had dan iets anders gemogen. Hij is dus superzuinig in gebruik. Iets onhandig is ook wanner je 'm aan de voorste handgreep draagt, die is wat lomp en je hebt niet echt grip, maar dat zijn echt geen onoverkomelijke dingen. Ik ben er superblij mee. Goeie stof zuiger en je kan erg lang met de zak doen

marco4mail 02-05-2010
Geschreven voor: Electrolux ZUSG 3000 zwart

Dik een maand in bezit, hiervoor een Electrolux Xio (10jaar gehad). Super fijne stofzuiger met oog op milieu (gemaakt van recycled plastic, energiezuiniger). Zuigt als een tierelier, stiller als andere. Lekker lang snoer. Kan de hele huiskamer doen! Echt een aanrader!

Dre4 31-12-2009
Geschreven voor: Electrolux ZUSG 3000 zwart

Een opvallende stille stofzuiger. Dat kom denk ik omdat hij maar 1250 Watt verbruikt. Ondanks dit lage vermogen is de zuigkracht enorm! Erg handig vind ik dat het snoer tijdens het zuigen automatisch oprolt en afrolt; dus als je weer dicht naar het stopcontact rijdt wordt het snoer korter.
Een nadeeltje is de kleine stofzak, maar mede daardoor blijft de stofzuiger wel lekker licht.
Hiervoor heb ik merken gehad als Bosch, AEG en Miele, maar die waren allemaal zwaarder in gewicht en vermogen en maakte veel meer herrie en zuigen deden ze niet beter dan deze.

Valiant 04-01-2009
Geschreven voor: Electrolux ZUSG 3000 zwart

Na veel wikken wegen toch maar een stofzuiger met zak besteld.
Voornaamste reden was de geluidsproductie, ik word altijd knettergek van de herrie van de meeste stofzuigers, hier hoor je alleen de aanzuiglucht in de zuigmond. Gecastreerde stofzuigers maken veel meer herrie helaas, plus nog wat andere nadelen.
Een andere groot voordeel van deze groene zuiger is het stroomverbruik, veel minder en de zuigkracht is prima, zuig zelfs meestal op halve kracht (gladde vloeren).

Daarbij komt nog dat 'ie er erg goed uitziet.
enige puntje van aandacht is de kwaliteit van het plastic, het voelt ietjes zwak aan hier en daar, maar dat hebben bijna alle zuigers tegenwoordig. Voorlopig geen klacten.